• Gratis verzending vanaf €100,- (NL)
  • Super snel verzonden! 1-3 Werkdagen
  • Niet goed? Geld terug!

4.7Out of 41 Reviews

Klantenservice


Veelgestelde vragen

1.1 Verzenden en retourneren

Waarom moet ik verzendkosten betalen?

Je kunt bij ons ervoor kiezen om je bestelling zelf op te halen, maar je kunt er ook voor kiezen om een pakketdienst in te huren. De bedrijven rekenen hier kosten voor. Wij werken samen met PostNL. Zij bezorgen en verwerken onze pakketjes en verzorgen onze retouren. 

Hoe lang duurt het voordat ik mijn TRACK & TRACE link krijg?

Zodra PostNL je pakketje heeft ingeschat in het sorteercentrum, krijg je van hen een automatische mail met de track & trace link. 

Retourneren

Omdat we graag willen dat u tevreden bent met uw aankoop via onze webshop, heeft u de mogelijkheid tot retourneren binnen 14 dagen. Het is van belang dat u netjes omgaat met de producten en de originele verpakking. U kunt het product met alle geleverde toebehoren in de originele staat, originele verpakking en originele aangehechte kaartje retour sturen. De klant draagt de kosten voor de retourzending.

Het bedrag van het product, zal zo snel mogelijk, uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst van de retourzending terug betaald worden op de rekening waarmee betaald is. Soms komt het voor dat het binnen 1 werkdag verwerkt is, maar ga hier NIET van uit. Wij zijn namelijk afhankelijk van ons automatische betaalsysteem en de banken.

Hoe kan ik een pakketje RETOURNEREN?

Ga naar www.DISINO.nl en kijk bij klantenservice. Hier staat onder een kopje met Verzenden en Retourneren. Als je hier kijkt staat er een hele uitleg, met hoe je je artikelen kunt retourneren en wat daarbij de voorwaarden zijn. 

Ik heb mijn bestelling geretourneerd, wanneer krijg ik mijn geld terug?

Het aankoopbedrag van de artikelen die je wil retourneren wordt binnen 1-7 werkdagen (na ontvangst) gecrediteerd op de rekening welke is gebruikt tijdens het plaatsen van de bestelling. 

Ik wil een bestelling retourneren, kan ik dit ook terug brengen bij de showroom? 

Dit is zeker mogelijk, maar dit dient wel op afspraak te worden gedaan. Je kan ons altijd bellen op 0624833363 of mailen naar [email protected]

Te laat retourneren wegens Corona:

Wij snappen dat dit een moeilijk tijd is waarin veel mensen ziek zijn en hebben er dan ook begrip voor als het niet lukt om iets op tijd te retourneren. Maar MELD dit a.u.b. meteen bij ons. Dit dient wel te zijn aangegeven binnen de geldige retourtermijn van 2 weken! 

Wat mag niet retour?

  • Sale items mogen niet geretourneerd of geruild worden;
  • Het artikel mag niet gedragen of beschadigd zijn;
  • Wegens hygiëne is het niet mogelijk om oorbellen en sieraden te retourneren;
  • Vanwege oncontroleerbaar gebruik en misbruik van accessoires is het niet toegestaan deze te retourneren; 
  • Pas op met vlekken, ook producten met make-up vlekken worden niet retour genomen;
  • Er wordt geen ‘wasgarantie’ gegeven, problemen die zijn ontstaan ná het wassen van een product valt onder eigen verantwoordelijkheid.

 

Je hebt je artikelen retour gestuurd, hoe gaat dat nu verder?

Zodra je je artikelen retour hebt gestuurd, zijn ze in handen van een postbedrijf. De retourtjes van DISINO worden bij een verzamelpunt van PostNL verzameld voordat ze bij ons op kantoor aankomen. Elke week op dinsdag worden deze retouren bij ons op kantoor geleverd. Dit kan dus betekenen dat je Track en Trace aangeeft dat je pakketje al is aangekomen op bestemming, maar dit dus nog niet bij ons is. Deze bestemming is dan namelijk het verzamelpunt. Je kan er dan rekening mee houden dat de dinsdag na dat mailtje jouw retour bij ons wordt gebracht, en dan binnen 1-5 werkdagen verwerkt wordt. Het bedrag wordt dan automatisch teruggestort door Molliepayments. 

1.2 Bestellingen en levertijd

Hoe lang is jullie levertijd?

Wij proberen altijd binnen 1-3 werkdagen te leveren. Maar vanwege COVID en de drukte bij de postbedrijven in Nederland, kunnen zij er wat langer over doen. Dit is helaas onmacht en kunnen wij ook verder niks aan doen. Wij proberen altijd dezelfde dag voor 16:00 uur nog de pakketjes in te pakken en te verzenden. 

Kan ik mijn bestelling wijzigen?

Het wijzigen van je bestelling is bij ons niet meer mogelijk als de bestelling al is geplaatst en betaald. Echter als je ons meteen eventjes belt en je verandering doorgeeft, dan is dit geen probleem. (doe dit niet via de mail!)

Is het mogelijk om via de webshop aankopen te doen en deze op te halen?

Je kunt bij ons als je besteld kiezen voor OPHALEN IN DE WINKEL. Als je deze optie kiest, dan krijg je hiervan een bevestigingsmail, waarin staat dat je contact met ons kan opnemen voor het maken van een afspraak om je bestelling af te halen. 

 

1.3 Pre-orders en voorraad

Hoe kan het dan mijn order nog niet binnen is bij jullie?

Soms is het mogelijk dat we een dag later de vracht binnen krijgen. Na bevestiging van verzending hogen we alvast het aantal artikelen op, waardoor het artikel wel vast op voorraad staat. Het is dan alleen nog onderweg. Soms heeft ons transport vertraging, waardoor het dan iets langer kan duren. We stellen hiervan altijd iedereen op de hoogte.

Is de voorraad van de webshop hetzelfde als die van de winkel?

De voorraad van de winkel en webshop zijn gescheiden van elkaar.

Komt het artikel nog binnen?

Wij krijgen wekelijks nieuwe collectie binnen en vaak ook een restock van producten die snel uitverkocht waren. Hou dus goed de website en de socials in de gaten.  

1.4 Maten en modellen

Hoe valt one size?

Elk one size model valt anders. Sommige vallen tussen de maten XS-M en sommige van M-XL Let dus op ons advies wat we vaak aangeven op onze socials of op onze website. 

Hoe lang zijn jullie?

Nadine is 1.75m en draagt maat M/L
Sanne is 1.65m en draagt maat S 
Rubia is 1.60m en draagt maat S
Angela is 1.66 en draagt maat S
Eva is 1.62m en draagt maat S
Roos is 1.68m en draagt maat M
Dilara is 1.64 en draagt maat S

1.5 Instagram & Social media

Ik zie dat jullie online zijn op Instagram en filmpjes/foto's plaatsen, maar waarom reageren jullie niet?

Wij werken bij DISINO met verschillende teams. Het team dat foto's en filmpjes etc. plaatst, is niet het team dat berichten & mails beantwoord. Dit gebeurt namelijk bij ons op Kantoor tijdens kantooruren. Dit is ook de reden dat wij vaak niet in de avond reageren, we zijn dan ook gewoon vrij. 

Laat een reactie achter

* Uw e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

* Verplichte velden

Inloggen

Wachtwoord vergeten?

  • Al je orders en retouren op één plek
  • Het bestelproces gaat nog sneller
  • Je winkelwagen is altijd en overal opgeslagen
Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergenMeer over cookies »